Řešení životních situací - Postup občana, u kterého vznikl požár (nebyl-li požár likvidován jednotkou požární ochrany)

Toužim

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Datum a čas

Dnes je pondělí, 11. 12. 2017, 18:08:05

Svátek

Svátek má Dana

Fulltextové vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Rozklikávací rozpočet města Toužim

(kliknout na obrázek)

Rozklikávací rozpočet

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Slovak Spanish

MojeID

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany města Toužim. Více informací naleznete zde.

Ověřený úřad

Město Toužim - netkatalog.czMěstské, obecní úřady - netkatalog.cz

Obsah

Řešení životních situací

V této sekci jsou uvedena řešení různých životních situací. Po rozkliknutí příslušné oblasti se objeví jednotlivé situace a jejich popis.

« Zpět na Strom životních situací

Postup občana, u kterého vznikl požár (nebyl-li požár likvidován jednotkou požární ochrany)

1. Identifikační kód

 

2. Kód

 

3. Pojmenování (název) životní situace

Postup občana, u kterého vznikl požár (nebyl-li požár likvidován jednotkou požární ochrany)

4. Základní informace k životní situaci

Fyzická osoba je povinna oznamovat bez odkladu územně příslušnému hasičskému záchrannému sboru každý požár vzniklý při činnostech, které vykonává, nebo v prostorách, které vlastní nebo užívá.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat fyzická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Požár ohlaste:

  • telefonicky - na tel. číslo 150, příp. 112, nebo
  • osobně - na nejbližší ohlašovně požáru.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na příslušný hasičský záchranný sbor (příslušné operační a informační středisko hasičského záchranného sboru).

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Umožnit orgánu státního požárního dozoru provedení potřebných úkonů při zjišťování příčin vzniku požáru a v odůvodněných případech mu bezúplatně poskytnout výrobky nebo vzorky k provedení požárně technické expertizy ke zjištění příčiny vzniku požáru.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci nelze řešit elektronicky.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

21. Nejčastější dotazy

 

22. Další informace

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Ministerstvo vnitra České republiky - Generální ředitelství Hasičského záchranného sboru České republiky, odbor prevence

26. Kontaktní osoba

pplk. Mgr. Radek Kislinger

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

01.01.2014

28. Popis byl naposledy aktualizován

15.09.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace